I think we were about 17 when you said "money is gonna make me free"

Så var skåneresan slut, och även jobbet redan. Jag och Matilda har charmat och sjungit för gamla människor i 2 veckor. Det hade både sina bra och dåliga stunder. Vi blev nämligen bedda att dränka oss själva, fick klagomål på fel melodi och lite sånt. Haha, cocky kärringar. Dessutom var det tröttsamt och lite utslitande för halsen :) Men det är trots allt pengar i fickan! Eftersom vårat internet är under en process då det inte kan användas så har jag inte kunnat sitta på internet och varit mitt vanliga jag. Det har varit tråkigt, men det är ju samtidigt bara nyttigt. Nu sitter jag hos Eric och utnyttjar hans dator, och har fått god kycklingsallad, lagad av the Cock himself. Väldigt gott! Har lagt in mycket musik på min nya mp3, jag fyllde nämligen år för en vecka sen och har fått lite nya saker att ta hand om. Fick ett par skivor att gotta mig med, och fyndade idag två nya. Dolores O'Riordan och Ane Brun. En del bra grejer! Jajemän, och nu hittade jag en massa Laakso låtar här på datorn, som jag också råkade gilla. Det är inte varje dag jag fattar intresse för Erics musik. Nu tänkte vi ha en trevlig kväll och vara glada i varann. Hej och hå

I think we were about 17 when you said "money is gonna make me free"
You pulled your pants up, no more baggy jeans


Kommentarer
Postat av: alexandra

åh, var dem bra eller? jag vet typ inte ens vilka de är. men låten är grymm !

Postat av: alexandra

åh, var dem bra eller? jag vet typ inte ens vilka de är. men låten är grymm !

2008-08-01 @ 19:54:02
URL: http://aluxandra.blogg.se/
Postat av: alexandra

oj, vad många du fick. det var datorn som cepa!

2008-08-02 @ 13:30:36
URL: http://aluxandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback