Vi glömmer allt annat

Vilka härliga dagar det har varit nu, med fint väder och bad och hela kitet. Träffat pappa också, och umgåtts lite med familjen. Och på onsdag nästa vecka drar jag, mamma och Eric till skåne. Det ska bli så skönt! Äntligen får jag lite planer för min sommar. Jag bara hoppas på att det blir fint väder, för är det fint väder där nere - är det paradiset! Världens finaste strand om man frågar mig. Idag ska jag umgås med Julli och sen gå ut lite ikväll troligtvis. Äntligen får jag ha lite socialt umgänge, känner mig instängd i mitt eget skal ta mig fasen. Nu vill jag ut och leva!

Så kan vi segla på molnen tillsammans

Come on my darling

Vi glömmer allt annat


Jag & Julli


Kommentarer
Postat av: Bea

Tack :) Ja det tycker jag du ska, finns inget skönare än kort hår.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback