Nog om mig

Nu har jag sett Sex and the city filmen. Åh, vilken underbar film! Bra från början till slut, kunde man inte tro eftersom jag aldrig följt serien sådär som alla andra och bara sett ett eller annat avsnitt. Då har jag missat nåt! Jag var nära att gråta flera ggr men det blev till slut bara en. Mr Big plus till den! Just nu lyssnar jag på Alanis Morissette och väntar på att dagen ska gå. Och på att kvällen ska komma. Vilka bra texter hon har, poetiska och logiska, samt finurliga och verkliga. Det stämmer så in på verkligheten. Den här kvinnan kan hon! Snart kommer Eric, och om det fortfarande är varmt och fint ikväll vill jag ut på en promenad och gå vilse i natten bland gatulyktorna.
 
Enough about me, let's talk about you for a minute
Enough but you, let's talk about life for a while

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback