Städa min själ

Nu skulle man ha något att göra. Tråkigt att jag har hur mycket tid som helst, men inget vettigt att göra med den. Fast disken diskar ju inte sig själv, och jag måste göra min mor en tjänst och köpa servetter. Dessutom är det så rörigt i hela lägenheten förstår ni. Hon är så gullig när hon går runt och klagar på smulorna på bordet. Haha, min mamma det. Jag har bott i hennes mage, men jag ärvde ändå inte städtänkandet eller kunskaperna. Fast det är jag glad för! Igår sov jag över hos Sara, och vi gottade oss med surt godis och Knocked up. Rolig rulle! Sen låg vi länge och pratade om allt från självförtroende till pojkvänner och mycket mer. Det är skönt att få lätta sitt hjärta och själ ibland. Städning behövs även där.

Say that you are my friend
Tell me that I am alright for another day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback